Mersin Yenişehir Belediyesi, yaya güvenliğini artırmak ve şehir içi ulaşım düzenini sağlamak amacıyla kaldırım ve yol işgallerine karşı denetimlerine devam ediyor. Yenişehir Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, Mersin Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı ve Yenişehir İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin ortak çalışmasıyla Cumhuriyet, Hürriyet ve Bahçelievler mahallelerinde geniş kapsamlı bir uygulama gerçekleştirildi.
Denetimler sırasında, yayaların kullanımına ayrılan kaldırımları ve yolları işgal eden çeşitli malzemeler toplandı. Kamuya ait alanlarda bulunan saksı, flama, afiş, duba ve reklam tabelaları kaldırılarak müsadere edildi.
Yenişehir Belediyesi, vatandaşların güvenli bir şekilde hareket edebilmesi, engelli bireylerin erişim kolaylığının sağlanması ve trafik akışının düzenli şekilde sürdürülmesi için çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Daha önce İnönü ve Güvenevler mahallelerinde yapılan uygulamaların ardından ekipler, bu kez üç farklı mahallede denetim yaptı.
Daha önce iş yeri sahiplerine yapılan uyarılara rağmen işgallerin devam etmesi üzerine, ekipler kamuya ait alanların işgal edilmesine son vermek amacıyla müdahalede bulundu.
Cumhuriyet Mahallesi 1. Cadde, Hürriyet Mahallesi 16. Cadde ile Bahçelievler Mahallesi’nin 1801, 1802, 1803, 1804, 1805, 1806, 1807, 1808, 1809 ve 1811 sokaklarında gerçekleştirilen çalışmalarda, kamu alanları yeniden yayaların kullanımına açıldı. Yenişehir Belediyesi, kent estetiğini korumak ve yaya önceliğini güçlendirmek için denetimlerini düzenli olarak sürdüreceğini bildirdi.
52
43
39
38
35
78
63
62
61
60
39.232
28.193
20.696
14.492
14.014
11.027
9.150
8.322
8.081
7.403
Son 30 günde hiç yorum yapılmamış :(
75 Yorum
43 Yorum
35 Yorum
30 Yorum
29 Yorum
26 Yorum
25 Yorum
25 Yorum
22 Yorum
22 Yorum
Size daha iyi bir deneyim sunabilmek için sitemizde çerezler kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.