Vali Atilla Toros, “Mersin Üniversitesi – İŞKUR Gençlik Programı”nın açılış törenine katılarak gençlere yönelik önemli mesajlar verdi.
Törende konuşan Vali Toros, gençlerin azmi ve üretkenliğinin hem Mersin’in hem de Türkiye’nin en değerli gücü olduğunu belirterek, bu potansiyelin desteklenmesinin devletin öncelikleri arasında yer aldığını ifade etti.
Vali Toros konuşmasında, Cumhurbaşkanı’nın gençlere olan güveni doğrultusunda program kapsamında ayrılan kaynağın bu yıl önemli ölçüde artırıldığını söyledi. Geçtiğimiz yıl Mersin’e 102 milyon TL ödenek tahsis edildiğini ve 1.451 öğrencinin programdan yararlandığını hatırlatan Toros, bu yıl ayrılan kaynağın 291 milyon TL’ye yükseldiğini, destek verilen öğrenci sayısının ise 2.896’ya ulaştığını açıkladı.
Gençlere seslenen Vali Toros, “Her birinizin geleceğe yön verecek güç ve yeteneğe sahip olduğuna inanıyoruz. Cumhuriyetimizin ikinci yüzyılını ‘Türkiye Yüzyılı’ vizyonuyla güçlendirecek olan sizlersiniz. Bu potansiyelin farkında olun ve değerlendirerek ilerleyin” dedi.
İŞKUR İl Müdürlüğü ile Mersin Üniversitesi arasında 14 Ekim 2025’te imzalanan ve bu yıl ikinci kez uygulanacak olan İŞKUR Gençlik Programı kapsamında, üniversite öğrencileri aldıkları eğitime uygun şekilde üniversitenin ilgili birimlerinde geçici görevlendirmelerle iş deneyimi kazanacak.
52
43
39
38
35
78
63
62
61
60
39.233
28.193
20.697
14.492
14.016
11.030
9.151
8.322
8.081
7.403
Son 30 günde hiç yorum yapılmamış :(
75 Yorum
43 Yorum
35 Yorum
30 Yorum
29 Yorum
26 Yorum
25 Yorum
25 Yorum
22 Yorum
22 Yorum
Size daha iyi bir deneyim sunabilmek için sitemizde çerezler kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.