Silifke ilçesinde düzenlenen iftar programında Vali Atilla Toros, kamu kurumlarının yöneticileri ve kamu görevlileriyle aynı sofrada bir araya gelerek Ramazan ayının birlik ve beraberlik ruhunu paylaştı.
Mersin Valisi Sayın Atilla Toros, Ramazan ayının manevi atmosferinde gerçekleştirilen program kapsamında Silifke ilçesinde düzenlenen iftar buluşmasına katıldı. Kamu kurumlarının temsilcileri, kurum müdürleri ve çok sayıda kamu görevlisinin yer aldığı programda, Ramazan ayının getirdiği dayanışma ve paylaşma duyguları ön plana çıktı.
İftar programı, akşam ezanının okunmasıyla birlikte yapılan duaların ardından oruçların açılmasıyla başladı. Katılımcılar, Ramazan ayının huzur ve bereketini aynı sofrada paylaşmanın mutluluğunu yaşadı. Program boyunca kamu kurumları arasında güçlü iletişim ve dayanışmanın önemine vurgu yapılırken, kamu hizmetlerinin daha etkin yürütülmesi adına birlik ve koordinasyonun büyük değer taşıdığı ifade edildi.
Programda konuşan Mersin Valisi Sayın Atilla Toros, kamu hizmetinin fedakârlık ve özveri gerektiren bir görev olduğunu belirterek, görevlerini büyük bir sorumluluk bilinciyle yerine getiren tüm kamu personeline teşekkür etti.
Vali Atilla Toros, yaptığı değerlendirmede kamu kurumlarında görev yapan personelin vatandaşlara hizmet noktasında önemli bir sorumluluk üstlendiğini belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Kamu görevi, büyük bir özveri ve sorumluluk gerektirir. Devletimizin vatandaşlarımıza sunduğu hizmetlerin en iyi şekilde yerine getirilmesinde siz değerli kamu personelimizin emeği ve gayreti çok kıymetlidir.”
Ramazan ayının toplumsal dayanışmayı güçlendiren önemli bir dönem olduğuna da dikkat çeken Vali Toros, birlik ve beraberlik duygularının güçlenmesinin toplum açısından büyük önem taşıdığını dile getirdi.
Programda ayrıca Ramazan ayının paylaşma, yardımlaşma ve kardeşlik duygularını pekiştirdiği ifade edilirken, kamu kurumları arasında sürdürülen koordinasyon ve iş birliğinin vatandaşlara sunulan hizmet kalitesini artırdığı vurgulandı.
İftar programı boyunca kurum müdürleri ve kamu görevlileriyle sohbet eden Vali Atilla Toros, görevlerinde gösterdikleri gayret ve özveri dolayısıyla tüm kamu çalışanlarına teşekkür ederek “Hayırlı Ramazanlar” dileğinde bulundu.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen program, yapılan sohbetler ve iyi dilek temennilerinin ardından sona erdi.
47
34
32
30
27
76
62
61
60
60
39.203
28.193
20.692
14.491
14.009
11.023
9.149
8.316
8.076
7.402
Son 30 günde hiç yorum yapılmamış :(
75 Yorum
43 Yorum
35 Yorum
30 Yorum
29 Yorum
26 Yorum
25 Yorum
25 Yorum
22 Yorum
22 Yorum
Size daha iyi bir deneyim sunabilmek için sitemizde çerezler kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.