Mersin Büyükşehir Belediyesi Sağlık İşleri Dairesi, toplum sağlığına dikkat çekmek amacıyla özel günlerde farkındalık etkinlikleri düzenlemeyi sürdürüyor. ‘Dünya Diyabet Günü’ kapsamında her yıl farklı bölgelerde ücretsiz şeker ölçümü yapan Evde Sağlık ve Bakım ekipleri, bu yıl Büyükşehir Belediyesi Ana Hizmet Binası’nda görevli personelin kan şekeri ölçümünü gerçekleştirdi.
Ölçüm esnasında ekibin, diyabetin risk faktörleri ve düzenli kontrollerin önemi konusunda personeli bilgilendirdiği belirtildi. Erken teşhisin diyabetle mücadelede kritik bir yere sahip olduğuna dikkat çeken ekipler, kan şekeri değeri düşük veya yüksek çıkan personeli ilgili uzman hekimlere yönlendirdi. Büyükşehir Belediyesi, toplum sağlığını korumaya yönelik farkındalık çalışmalarını sürdürmeye devam edecek.
Çağatay: “Personelimizde Diyabet Bilinci Oluşturmak İçin Şeker Ölçümü Yaptık”
Büyükşehir Belediyesi Sağlık İşleri Dairesi Evde Sağlık ve Bakım Hemşiresi Berfin Çağatay, yaptığı açıklamada, “‘Dünya Diyabet Günü’ kapsamında belediye binamızda farkındalık oluşturmak amacıyla personelimizin kan şekeri ölçümünü gerçekleştirdik. Değerlerinde yükseklik ya da farklılık tespit ettiğimiz personeli hekimimiz aracılığıyla uygun uzman doktorlara yönlendirdik. Her yıl Diyabet Günü çerçevesinde AVM’lerde, kurum binalarımızda ve çeşitli noktalarda şeker ölçümleri yaparak vatandaşlarımızda farkındalık sağlamaya çalışıyoruz.” dedi.
52
43
39
38
35
78
63
62
61
60
39.232
28.193
20.697
14.492
14.014
11.027
9.150
8.322
8.081
7.403
Son 30 günde hiç yorum yapılmamış :(
75 Yorum
43 Yorum
35 Yorum
30 Yorum
29 Yorum
26 Yorum
25 Yorum
25 Yorum
22 Yorum
22 Yorum
Size daha iyi bir deneyim sunabilmek için sitemizde çerezler kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.