menu
Vali Toros Çifti 15 Temmuz Demokrasi Nöbeti’ne Coşkulu Katılım Gösterdi

Vali Toros Çifti 15 Temmuz Demokrasi Nöbeti’ne Coşkulu Katılım Gösterdi

  • Kategori

    Mersin Valiliği

  • Yayınlanma Tarihi

    16 Temmuz 2025

  • Okunma Sayısı

    78

  • Yorum Sayısı

    0

Valimiz Sayın Atilla Toros ve eşi Dudu İrem Toros Hanımefendi, “15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü” kapsamında düzenlenen Demokrasi Nöbeti etkinliğinde vatandaşlarla bir araya geldi. Program, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın 15 Temmuz anma konuşmasının ekranlardan izlenmesi ile başladı. Meydanı dolduran katılımcılar, büyük bir coşku ve kararlılıkla marşlar söyleyerek Ay Yıldızlı Al Bayrağımız’ı gururla dalgalandırdı. 81 ilde eş zamanlı gerçekleştirilen “15 Temmuz Şehitleri Sancak Koşusu”nda dereceye giren sporcular, Vali Atilla Toros’a Türk bayrağı takdim etti. Vali Toros, başarı elde eden öğrenci ve sporcuları tebrik ederek ödüllerini takdim etti. Bando ve mehter takımı gösterileri, özel video sunumları, şiir dinletileri ile ilahi korosunun performansları da programın diğer dikkat çeken bölümlerini oluşturdu. Etkinlik, saat 00.13’te Cumhuriyet Meydanı ve il genelinde okunan selalar eşliğinde son buldu.
0 / 5
Toplam 0 puanlı yorum
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!
Reklam
En Çok Okunanlar
Reklam
En Çok Yorumlananlar