menu
Üniversitede “Çocuk Hakları Semineri” sosyal sorumluluk faaliyeti gerçekleştirildi

Üniversitede “Çocuk Hakları Semineri” sosyal sorumluluk faaliyeti gerçekleştirildi

  • Kategori

    Mersin Üniversitesi

  • Yayınlanma Tarihi

    12 Aralık 2022

  • Okunma Sayısı

    763

  • Yorum Sayısı

    0

Üniversitemiz Çocuk Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi gerçekleştirdiği sosyal sorumluluk faaliyetlerine devam ediyor. Bu kapsamda ilk olarak Merkez Müdürü Doç. Dr. Emine Yılmaz Bolat tarafından K.K.T.C. Yakındoğu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği Anabilim Dalı öğrencilerine yönelik “Çocuk Hakları Semineri” başlıklı bir seminer gerçekleştirildi. Daha sonrasında Ardahan İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün eğitim/öğrenci koçluğu ile ilgili okul temelli mesleki gelişim alanında hizmet içi eğitim programı kapsamında Merkez Müdürü Doç. Dr. Emine Yılmaz Bolat, Merkez Müdür Yardımcısı Prof. Dr. Serdarhan Musa Taşkaya ve Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği Anabilim Dalı öğretim üyesi Dr. Zuhal Gizir tarafından okul öncesi ve sınıf öğretmenlerine yönelik olarak eğitimler de gerçekleştirildi. Etkinlikler sonunda Yakındoğu Üniversitesi ve Ardahan İl Milli Eğitim Müdürlüğü yetkilileri Üniversitemiz Çocuk Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi’ne teşekkürlerini iletti.
0 / 5
Toplam 0 puanlı yorum
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!
Reklam
En Çok Okunanlar
Reklam
En Çok Yorumlananlar