“Hemşehrilerimiz Gönül Rahatlığıyla İbadet Edebilir”
Başkan Yılmaz, ibadet yerlerinin temizliğine büyük önem verdiklerini belirterek; “Amacımız, hemşehrilerimizin gönül rahatlığıyla ve huzur içerisinde ibadetlerini gerçekleştirmesidir” dedi. “Vatandaşlarımızın sağlığı önceliğimiz” diyen Başkan Yılmaz; “Sosyal tesislerin ve ibadethanelerimizin bakım ve onarımlarını, vatandaşlarımız daha rahat ve temiz bir şekilde kullanabilsin diye yapıyoruz. İbadethanelerimizi evimiz gibi görüyoruz. Temizlik İşleri Müdürlüğümüz bünyesinde özel bir ekip oluşturduk. Ekibimiz, faaliyetlerini koordineli bir şekilde sürdürüyor” ifadelerini kullandı.
30
30
28
24
24
74
69
62
62
62
38.926
28.171
20.626
14.471
13.909
10.966
9.130
8.265
8.046
7.368
Son 30 günde hiç yorum yapılmamış :(
75 Yorum
43 Yorum
35 Yorum
30 Yorum
29 Yorum
26 Yorum
25 Yorum
25 Yorum
22 Yorum
22 Yorum
Size daha iyi bir deneyim sunabilmek için sitemizde çerezler kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.