menu
Tarsus’ta 250 Kilo Sağlıksız Balık Ele Geçirilip İmha Edildi

Tarsus’ta 250 Kilo Sağlıksız Balık Ele Geçirilip İmha Edildi

  • Kategori

    Tarsus Belediyesi

  • Yayınlanma Tarihi

    20 Kasım 2025

  • Okunma Sayısı

    57

  • Yorum Sayısı

    0

250 KİLOGRAM BALIK İMHA EDİLDİ

Tarsus’ta halk sağlığını tehlikeye atan önemli bir gıda riski, Tarsus Belediyesi ALO 153 TİM hattına gelen ihbar üzerine hızla harekete geçen ekipler tarafından önlendi. Tarsus Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, uygunsuz koşullarda taşınan toplam 250 kilogram balığa el koyarak imha etti.

Zabıta Müdürlüğü’ne bağlı ekiplerin gerçekleştirdiği denetimlerde, Ferahim Şalvuz Mahallesi 1651 Sokak üzerinde açık kasa bir pikapla seyyar şekilde satılmaya çalışılan 12 kasa çeşitli türde balık tespit edildi. Yapılan kontrollerde balıkların tamamen sağlıksız şartlarda taşındığı ve satışa hazırlanmakta olduğu belirlendi.

ŞAHISLARA İDARİ İŞLEM UYGULANDI

Ekipler, sağlıksız koşullarda satılmak istenen balıklara el koyarken sorumlu kişiler hakkında da idari yaptırım uyguladı. Tarsus Belediyesi, halk sağlığını tehdit eden girişimlere karşı denetimlerini kesintisiz sürdürüyor.

BALIKLAR İMHA EDİLDİ

El konulan 250 kilogram balık, Zabıta Müdürlüğü ekiplerince Aladağ Bölgesi Çöp Arıtma Tesisi’nde imha edildi. Yetkililer, vatandaşların güvenli ve sağlıklı gıdaya ulaşması için kontrollerin devam edeceğini açıkladı.

BAŞKAN ALİ BOLTAÇ: “HALK SAĞLIĞINI TEHDİT EDEN HİÇBİR DURUMA İZİN VERMEYİZ”

Tarsus Belediye Başkanı Ali Boltaç, yapılan çalışmalarla ilgili açıklamasında, “Vatandaşlarımızın sağlığı her şeyden önce gelir. Ekiplerimiz, ALO 153 TİM hattına gelen ihbarı hızla değerlendirerek ciddi bir gıda riskinin önüne geçti. Halk sağlığını tehdit eden hiçbir duruma izin vermeyiz. Denetimlerimiz kararlılıkla devam edecek.” dedi.

0 / 5
Toplam 0 puanlı yorum
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu sen yap!
Reklam
En Çok Okunanlar
Reklam
En Çok Yorumlananlar