Taşkın: “Çok keyifli ve güzel bir organizasyon oldu”
Mersin Büyükşehir Belediyesi 1. Spor Oyunları’nın detaylarını paylaşan Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanı Emrullah Taşkın, “24 Eylül tarihinde başlayan Mersin birimler arası spor oyunlarında, 5 branşta spor karşılaşmaları yaptık. Tamamen personelimizin iştirak ettiği organizasyonlar ki, Genel Sekreterimiz bile oyuncu olarak katıldı. Futbol, basketbol, voleybol, tenis ve masa tenisi etkinliklerimiz oldu. Hepsi bitti. Futbolda 3 Aralık günü final maçı yapılıyor. O gün aynı zamanda ödül törenini de yapacağız. Turnuvaya yaklaşık 700 civarı çalışanımız katıldı. Çok keyifli, çok güzel bir organizasyon oldu” dedi.“Turnuvayı geleneksel hale getireceğiz”
Spor Oyunları organizasyonunun amacını da aktaran Taşkın, “Bunu düzenlerken amacımız, kurumsal aidiyet duygusunu geliştirmek, motivasyonu yükseltmek, birlik ve beraberliği sağlamak, bir takım olma bilincini geliştirmekti. Adına 1. Mersin Büyükşehir Belediyesi Spor Oyunları dedik. Bundan sonra her yıl yapmayı düşünüyoruz” dedi.
30
30
28
24
24
74
69
62
62
62
38.926
28.172
20.626
14.471
13.909
10.967
9.130
8.265
8.046
7.368
Son 30 günde hiç yorum yapılmamış :(
75 Yorum
43 Yorum
35 Yorum
30 Yorum
29 Yorum
26 Yorum
25 Yorum
25 Yorum
22 Yorum
22 Yorum
Size daha iyi bir deneyim sunabilmek için sitemizde çerezler kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.