Yenişehir Belediye Başkanı Abdullah Özyiğit, yeni yıl dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
“Geleceğin şehrini kuruyoruz”
Başkan Özyiğit mesajında, “Yenişehir için ürettiğimiz proje ve hizmetler bir yıla sığmayacak kadar çoktu; yeni yıla da üreterek ve değer katarak giriyoruz.” ifadelerini kullandı.
2025 yılı boyunca belediye çalışanlarının özverili çalışmalarına değinen Özyiğit, “Belediyemizin çalışanları, kıymetli mesai arkadaşlarım, Yenişehir’in her noktasında sundukları hizmetlerle şehrimizin isimsiz kahramanları oldular.” dedi.
Eğitimden çevreye, enerji verimliliğinden kültür ve sanata kadar her alanda vatandaşların yanında olduklarını belirten Başkan Özyiğit, “Kim olduğuna bakmaksızın her vatandaşımızın, her canlının ve doğanın dostu olduk, olmaya da devam edeceğiz.” sözleriyle Yenişehir Belediyesinin vizyonuna ve ilkelerine dikkat çekti.
Dayanışma vurgusu yapan Başkan Abdullah Özyiğit, “Tüm zorlukları sizlerle birlikte aşmaya devam ediyoruz. Barış, sağlık ve huzur için çalışırken sizlerin desteğiyle gücümüz ve umudumuz artıyor.” şeklinde konuştu.
Başkan Özyiğit, “2026 yılında da Mersin’in kalbi Yenişehir’de atacak, Yenişehir’in kalbi ise sizinle atacak.” diyerek tüm vatandaşların yeni yılını kutladı.
52
43
39
38
35
78
63
62
61
60
39.232
28.193
20.697
14.492
14.016
11.028
9.150
8.322
8.081
7.403
Son 30 günde hiç yorum yapılmamış :(
75 Yorum
43 Yorum
35 Yorum
30 Yorum
29 Yorum
26 Yorum
25 Yorum
25 Yorum
22 Yorum
22 Yorum
Size daha iyi bir deneyim sunabilmek için sitemizde çerezler kullanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.